Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige kundeoplevelse. Hvis du fortsætter, betyder det, at du er enig i, at cookies bruges.

Du har ingen varer i din indkøbskurv.

FAQ

Hvordan registrerer jeg mig som kunde i jeres webshop?

Det gør du ganske enkelt ved at registrere dig som ny kunde. Klik på linket "Ny kunde" i øverste højre hjørne på siden Udfyld din oplysninger og klik på Registrer.

Din ansøgning gennemgås manuelt, og vi foretager en almindelig kreditvurdering. Efter vores godkendelse modtager du dine loginoplysninger via e-mail.

 

Jeg har allerede en konto hos Edeco - skal jeg registrere mig på nettet?

Ja, alle nye webkunder skal gøre dette, så vi kan forbinde dig til din eksisterende konto og sikre de rigtige priser og vilkår.

Kontakt kundeservice på telefon +46 54 - 55 80 21 for hurtig assistance.

 

Min kollega har et login til Edeco - kan jeg bruge det samme?

Hvert login er personligt og styrer flere vigtige indstillinger, såsom: ordrereference og e-mailadressen, der bekræfter kvittering for ordren.

Kontakt kundeservice på telefon +46 54 - 55 80 21 så du får hurtig hjælp til at registrere din egen konto.

 

Jeg har et login, men jeg kan ikke fortsætte til kassen og afslutte min ordre, hvorfor?

Edeco har to forskellige typer logins. En, der har ret til at købe, og den anden, der har alle funktionaliteter bortset fra retten til at afgive bestilling.

Hvis du har de forkerte tilladelser, bedes du kontakte vores kundeservice på +46 (0) 54 - 55 80 25 for hurtig assistance.

 

Logon:

Jeg ar glemt min adgangskode, hvad gør jeg?

Under knappen "Logon" i øverste højre hjørne af siden finder du et link: "Glemt adgangskode". Klik her og indtast din e-mailadresse, så vil du automatisk få tilsendt en ny adgangskode.

Når du er logget ind, kan du selv administrere og ændre din adgangskode under Mine sider.

Hvis du har glemt hvilken e-mailadresse du brugte til din konto, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. +46 54-55 80 21.  

 

Priser og bestilling:

Tilbyder I særlige prisaftaler til faste kunder?

Ja, det gør vi. Kontakt vores kundeservice på +46 54-55 80 10, så du kan drøfte med en salgsrepræsentant om, hvordan du får de bedste priser.


Jeg har en prisaftale med jer - gælder denne i webshoppen?

Ja, alle prisaftaler gælder og vises, når du er logget ind. 


Hvordan ved jeg, at I har modtaget min ordre?

Du modtager straks en bekræftelses på skærmen, når du afslutter dit køb ved kassen. Derefter går din ordre til vores forretningssystem, der sender en ordrebekræftelse til din e-mailadresse.


Fakturerings- og levereringsadresse:

Jeg vil gerne ændre min faktureringsadresse. Hvordan gør jeg?

Kontakt kundeservice på tlf. +46 54-55 80 30 så hjælper vi dig.

 

Jeg ønsker, at mine varer skal leveres til en anden adresse. Hvordan gør jeg?

Du kan nemt indtaste din ,everingsadresse, når du kommer til kassen. Du kan også gemme nye adresser i adressebogen for nem registrering på fremtidige ordrer.

 

Kan jeg se min ordrehistorik og ordrestatus?

Ja, når du er logget ind, kan du se din ordrehistorik under "Mine sider".

Der ser du ordrenummer, ordredato og status. Al ordrehistorik vises, uanset om du har indtelefoneret din ordre, faxet eller selv registreret en webordre. 

 

Er der en minimumsordrebegrænsning for webordrer?

Nej, alle ordrer er lige vigtige for os, store som små.  Vi betaler fragten, hvis ordreværdien overstiger 1000 kr. -.

Hvis du vælger at faxe, e-maile eller indtelefonere en ordre, pålægges der et minimumsbestillingsgebyr på ordrer med en værdi under 300: -.

 

Retur og annullering af ordrer:

Hvilke regler gælder for retur eller annullering af ordrer?

Returneringer, vi har forhåndsgodkendt, krediteres med op til 80 % af den betalte pris. Kun returvarer i originalemballage accepteres. Før du returnerer en vare, skal du kontakte vores kundeservice på tlf. +46 54-55 80 10 for at anmode om godkendelse og registrering af en adviseret returforsendelse. Returadressen er derefter: Gräsdalsgatan 9, 653 43 Karlstad, SWEDEN.

En ordre kan kun annulleres efter aftale. Ring til vores kundeservice på tlf. +46 54-55 80 10 så hjælper vi dig.

 

Fragt og emballage:

Hvad er jeres forsendelsesomkostninger?

Edeco anvender vores leverandøres prisliste. De fleste af vores leverancer foretages via PostNord. Standardemballage er altid inkluderet i prisen. Derimod kan der der blive pålagt omkostninger for paller mv.

Webordrer på mere end 1000 leveres normalt gratis, inkl. emballage.

Andre ordrer leveres ifølge aftale.

 

Sikkerhed på webstedet:

Er det sikkert at bestille varer i webshoppen?

Helt sikkert. Du giver ikke nogen betalingsoplysninger, hele betalingen sker via faktura. Vi har meget strenge regler for, hvordan vi behandler personlige oplysninger og følger naturligvis persondataloven. Vi formidler aldrig kundens oplysninger til tredjepart 

 

Hvordan håndteres personlige oplysninger?

Metoden til at bruge de personlige data, du giver, kontrolleres omhyggeligt af love og regler, som f.eks databeskyttelsesloven. Det betyder, at når du oplyser dit navn, personnummer, adresse eller lignende for at foretage dine køb hos os, behandler vi disse oplysninger fortroligt. Vi formidler aldrig disse oplysninger til tredjepart.  

 

Support og varesortiment:

Tilbyder I teknisk support på jeres produkter?

Ja. Det enkleste er at kontakte vores kundeservice på +46 54-55 80 10, og vi hjælper dig eller viderestiller dig til den rette person. 

 

Kan jeg bestille specialfremstillede produkter?

Specialværktøj udgør en stor del af vores salg. Kontakt en af vores medarbejdere på +46 54-55 80 10 for at drøfte dine specifikke behov. 

 

Kan jeg bestille produkter, der ikke er inkluderet i jeres katalog eller i jeres webshop?

Ja, vi har adgang til tusindvis af produkter fra vores leverandører.

Kontakt os på +46 54-55 80 10, så hjælper vi dig med at finde præcis, hvad du behøver.

 

Kontakt os

Hvis du synes der mangler vigtige oplysninger, så send os en e-mail og fortæl os, hvordan vi kan blive bedre og mere brugervenlige.